Από την Τρίτη 1η
Νοεμβρίου τίθεται σε ισχύ το χειμερινό ωράριο για το νυχτερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ που συνεπάγεται
μειωμένες χρεώσεις για τους δικαιούχους.
Το Οικιακό
Νυχτερινό Τιμολόγιο (με Χρονοχρέωση) Γ1Ν είναι ένα τιμολόγιο διπλής χρέωσης,
δηλαδή οι καταναλώσεις που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του 24ώρου,
χρεώνονται με διαφορετικές τιμές, την τιμή του Οικιακού Τιμολογίου Γ1 στις ώρες
χρέωσης «Ημέρας» και με μειωμένη τιμή «Νύχτας» στις ώρες μειωμένης χρέωσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΔΕΗ, ισχύουν τα εξής για το ωράριο νυχτερινού τιμολογίου:
Τμηματικό ωράριο
Χειμερινή
περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου
• 02:00-08:00 και
15:00-17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής
Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών
• 02:00-08:00 και
15:30-17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο
Θερινή περίοδος:
1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου
• 23:00-07:00
Συνεχές ωράριο*
Όλο το έτος :
23:00 έως 07:00
(* Το Οικιακό
Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους δεν
χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό
τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή
διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει
κατάλληλη τεχνική υποδομή του ΔΕΔΔΗΕ, (Δίκτυο Διανομής) δηλαδή, μη ύπαρξη
συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά
τόπους γραφεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ (http://www.deddie.gr/el/upiresies/simeia-eksupiretisis) για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ.)
Για να
ενημερωθείτε σχετικά με το αν έχετε ενταχθεί στο συνεχές ή στο τμηματικό
ωράριο, μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες
Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, που ανήκει το ακίνητο.
Στην περίπτωση
που επιθυμείτε το Οικιακό Τιμολόγιο με Χρονοχρέωση, απαιτείται :
1. Να
επισκεφτείτε το αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ,
έχοντας μαζί σας ένα λογαριασμό ρεύματος, την αστυνομική σας ταυτότητα και
αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να:
· Υποβάλετε σχετική αίτηση.
· Καταβάλετε τη συμμετοχή σας στις δαπάνες στις οποίες υποβάλλεται ο ΔΕΔΔΗΕ.
2. Να επισκεφτείτε οποιοδήποτε Κατάστημά της ΔΕΗ, έχοντας μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας στο όνομά σας.
Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά και στο Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 11500 από τις 07.00 έως και τις 19.00 όλες τις εργάσιμες ημέρες.
Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά και στο Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 11500 από τις 07.00 έως και τις 19.00 όλες τις εργάσιμες ημέρες.